Jag är så jävla bra :D

Tävling idag i Södertörn.
Gick upp kl 5, kom till stallet o fixade småsaker och lastade, gick smärtfritt.
Somnade i bilen på vägen.
Framme - fixa o gå bana (hade startnr 4). Sen hoppade jag fram, kändes bra. Sen var jag inne på banan och red. Tänkte framåt hela tiden. Skuttade runt rätt så enkelt. Kom 2a :D :D :D och blev vår första prisutdelning och det var skoj!!!

Sen red jag 1 m, banbyggaren är lite retarded tror jag, eftersom han byggde så att man knappt kunde galoppera igång innan hinder 1, och startlinjen satt jävligt dumt också. Blev lite putt, eftersom det resulterade i att Liostra hoppade ett livlöst språng över hinder 1 och rev, men hon tände till mot hinder 2, hoppade alla andra hinder problemfritt, hon ställde verkligen upp!!!

Jag är jävligt nöjd överlag. Min tränare här hade sagt att Södertörn var dålig, eftersom underlaget var dåligt, vilket var sant, och att det var mkt titthinder, vilket var delvis sant (Liostra är lite tittig av sig). Men vi kom över, Liostra fegade lite och jag smackade på o tryckte till, så hoppade hon :) Var inte svårt, jag var mest orolig för muren men var inga problem, det var visst ett annat hinder :P 

Träffade även på min tränare jag hade i somras, hon pratade nåt om jobb så jag skulle ringa/smsa henne nästa vecka o höra med henne :D Sen så fick jag hjälp av henne också, kändes skönt att ha någon som stöttade mig. Kändes tryggt. :) Var så glad att jag träffade henne :) Och hon sa "Jävlar vad hon hoppar!" om Liostra, och det tar jag som ett komplimang ;)

Pappa var även på plats, med frun o barnet, så jag fick med bilder o filmer :D



Nu ska jag städa, diska o duscha. Sen väntar jag ett besök ;)
Så fort han kommit ska jag lägga mig i sängen o sova, för jag är så jävla trött.

Kommentarer
Postat av: jossan

åhhh gud va kul!!! GRATTIS :D måste kännas skönt nu va? :D jag tror på er! puss

2008-04-05 @ 21:44:15
Postat av: Maarit

Graatttis!!! BRA JOBBAT :0) Här har jag börjat sätta Flyer igång... Skööönt.. underbart... KRAM

2008-04-06 @ 21:43:46
Postat av: Sofia

DU ÄR UTMANAD, kolla in min sida!

2008-04-07 @ 20:43:59
Postat av: Anna

Banbyggaren ÄR retarded ;)

2008-04-28 @ 16:00:17
URL: http://anzo88.blogg.se
Postat av: Malin

Piiiiialoppan!!! Är det inte dax att uppdatera bloggen snart tycker du!?

;)

2008-05-21 @ 13:56:10
URL: http://malinastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0