Blandade känslor?

Känns som jag ryckt upp mig lite, blev t.ex inte sur när hovslagaren kom lite försent, eller att jag gick upp kl 6 alldeles i ONÖDAN.
Hade en bra förmiddag, faktiskt. Tog en tupplur under eftermiddagen och bara slappade resten av tiden.
Liostra var jättefin att rida, jag börjar nog få kläm på det här med galoppbyten. Nu kunde jag få henne att byta på rakt spår, förut använde jag svängarna som hjälp. Så den senaste hoppträningen för Maggan, då satt jag på Gunde som krånglade i galoppen, gav resultat.

Men just nu vet jag inte vad som hänt, känns som jag fått en vindpust i ansiktet och i den vindpusten fanns en gnutta saknad. Saknad av Richard. Jag vet inte varför det kom, det är inte så att jag vill ha tillbaka honom, men det är faktiskt tomt utan honom. Han har ju funnits vid min sida i 5 år, och det sätter spår, tror jag. Och jag har insett att det finns alltför många patetiska killar. Haha, tycker synd om dem. Jag vägrar sjunka ner till deras nivå. Ska jag ha man ska han älska och avguda mig.

Nej jag vill inte deppa ihop igen, det räcker med att jag blev deppig igår. Jag ska nog inte deppa över det här iallafall. Se dagarna med ljus och glädje. Den här veckan kommer ju inte bli tråkig, det tror iallafall inte jag :) Eller det får man ju hoppas :P

Ska nog ta o kila o köpa mig lite tröstkäk, typ chips...

Ha det!

Kommentarer
Postat av: Petra

Klart du kan sakna honom. Eller tryggheten att ha han där. Synd att det finns gott om muppkillar. Men jag är inte bitter du vet. ;) Hahahaha

2008-02-25 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0