jahapp

Jag har tappat tron på många människor vid det här laget. Vet att jag måste ta reda på det personligt med dem, men jag orkar inte. Om de glömt bort mig så gör det faktiskt NÄSTAN ingenting, då vet jag ju hur mkt kompis jag är för dem.
Glad iallafall att jag har några som inte halvt försvunnit efter ett tag, namn behöver ju inte nämnas. Inte nödvändigt att ni ska få veta vilka ni som halvt försvunnit är indirekt. Hellre direkt men jag tror jag gör det enklare för mig själv - strunta i det. Jag har ju en tendens att försvåra allt, nu ska jag köra på en ny stil - gör saker enkla. Tror att jag kommer långt på det viset också

I onsdags kväll, kom jag hem sisådär vid tolvtiden, hade jättekul med Petra :) Jag blev lite nervös i hennes toa men det är en annan historia, haha. Vi åt jättegod tacos och sen åt vi godis och chips. Jag fick en gravidmage som jag brukar få när jag fått i mig en obefintlig mängd mat/snacks :) Vi kollade på film också, tror den hette White Noise. Läskig men jag slappnade faktiskt av en smula under filmen o tog det mesta rätt lätt :) Sen satt vi och knappade lite på datorn, det var jättekul :p Jag sneglade lite på Austin Powers som gick på tv6. Tiden bara gick, vi insåg inte hur mkt klockan var när vi såg att hon var ca halv tolv. När Petra skulle skjutsa hem mig så hittade hon inte bilnyckeln, haha men hon hittade den snabbt :)

Igår har jag inte gjort så mkt vettigt, skulle hem till en kille o hämta mina drickor men jag glömde bort det, måste hämta dem idag. Jag hade visst glömt dem i hans kompis bil.. Hoppas bara han är hemma idag!
Ska ju gå ut ikväll men jag är ju inte så billig när jag kan dricka så mkt sprit så jag förkrökar hemma hos mig så behöver jag inte köpa så mkt i qwarn, jag är ju ganska fattig nu.
Känner mig halvt pepp just nu, vet inte varför det inte känns "helpepp" men det kanske kommer ikväll när Petra kommer hit o vi fixar oss för kvällen. Att jag inte är så pepp tror jag att det beror på att Qwarn inte är så JÄTTEKUL, och att det lätt blir lättigenkännliga ansikten där. Men jag tänker se till att jag och Petra har roligt :)

Jag är ju duktig på att komma igång när jag väl kommer ut, eller hur mina norrländska kompisar ;) Borde inte va problem ikväll, hoppas jag.

Ska äta frukost och ta det lugnt. Måste köpa ny lädersåpa, har tappat bort min :( Sadeln MÅSTE putsas, har inte gjort på länge.. *visslar* Sol ute ser jag, blir nog ridning på bankbanan :)

Ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: jossan

ja pia, du vet hur man festar ;D jag saknar dig!!! alltid kul när du är med :) puss

2008-02-29 @ 14:03:26
Postat av: Petra

Åh, så synd att jag kom så sent så vi inte hann gör oss iordning så lång tid. Haha. Jag hade skitskoj ialfl! :D Inför V-ås eller E-tuna ska vi vara toppnpeppade och fixade. :D Tack för superskoj kväll! :D

2008-03-01 @ 17:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0