konstig natt

Jag somnade, vaknade ca 1 timme senare för jag drömde en konstig dröm som skrämde mig som fan. Kunde inte somna igen så jag var lite sur. Men efter att ha sett på tv i en kvart somnade jag igen, och vaknade inte förrän klockan sju, jag som skulle vakna FÖRST kl 8. En dålig och konstig natt med andra ord.
Blev en hel del drömmande, bland annat om nåt konstigt datorprogram som även fungerade som virtuellt, personerna var virtuella alltså eller var det rätta ordet hologram, de kunde ändra utseende och de skulle mata in en cd-skiva och svara på frågor (fråga inte mig varför virtuella människor skulle göra det). Men eftersom cd-fodralen var tom och de hade fel cd i datorn (Norton Virusskyddsprogram) så mixtrade de med programmet. Jag försökte slita tag i fodralen, hologrammet stirrade på mig och jag blev rädd för han bytte utseende men gjorde ingenting förutom hade cd-fodralen i ett stadigt grepp.
Sen sprang jag till ett sovrum där det var becksvart och började slå på någon som låg o sov i sänge, han reagerade direkt och gjorde nåt med hologramkillen som jag inte minns.. Haha, vild fantasi.

Sen när jag somnade om drömde jag om att jag träffade några bekanter (obs killar) och sen kom nån annan som jag inte kände igen. Han var blond och hade blå ögon (me like!!!) och han lutade sig över soffan som jag satt i och hans arm råkade vara på mitt knä. Jag kände inte honom men hade ett sånt sug för att smeka lite på hans arm.. Sagt och gjort så började jag pilla lite med håren där, han drog tillbaka armen, sen plötsligt satt vi bredvid varandra och vi började bara gosa. Och i nästa sekund satt jag där utan nåt på överkroppen, hade ett täcke runt mig.. Och när mina tuttar blottades tänkte jag "nej jag vill inte visa!!" men i drömmen blottade jag dem helt ogenerat. Och de andra killarna som också fanns där brydde sig inte om att jag blottade mig lite.. (tur!!)
Och så började jag känna en riktig kärlekskänsla, jag var kär i killen som jag satt bredvid. Jag är lite osäker på vem han är, men jag är ganska säker på att jag såg bild på honom, men jag säger inte varifrån. Sen känns resten lite luddigt men vi var även i skogen, full med snö och sånt där..
Jag vaknade och längtade något enormt att ha någon bringa att luta mig mot och bli omfamnad. Så jävla trist o vakna upp ensam.

Jag kände mig så bitter idag. På grund av att jag saknade det jag drömde om. Det var ingenting intimt eller så, bara närhet och kärlek liksom. Främst trygghet tror jag. Det finns en hel del läckra killar men jag vet inte vad det är för fel på dem. Jag ska inte vara så detaljrik, men de tycks tänka på sex hela tiden men får de inte några kåta pikar från mig kilar de vidare. Känns så jävla hopplöst, jag vill inte behöva ha en ful karl bara för att få kärlek :/ De snygga verkar ju vara sexgalna eller så är de upptagna. Eller så finns det väl annat hinder. Jag orkar inte rabbla upp allt.

Behövde bara få gnälla lite. Inte för jag tror på gud så ska jag nog börja göra det, kanske ger han mig nån snygging som älskar och avgudar mig. Eller så köper jag mig en slav.

Tror jag är mer inne på att köpa mig en slav, för då har jag all makt över honom.

Vadå, jag bitter? Nejdå, jag är ju alltid glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0