"Du är en levande dröm."

Komplimanget som fick mig att bli tårögd.

Aldrig i hela mitt liv har jag blivit så här glad och tårögd över ett enkelt komplimang. Känns som jag tappar alla ord, och blir alldeles stum. Jag vill skriva en massa här, men det liksom fattas ord. Ord som beskriver.



Nä jag ger upp det där :) Är bara så jävla glad. Antingen har jag tur eller så är det meningen att det skulle vara så här. Det är spännande tycker jag.

Dagen har annars varit bra, red mitt monster som tydligen hade en ASDÅLIG dag. *suuuuuuck*
Sen har jag varit i kz och haft någorlunda tråkigt :P Det var fotboll på idrotten, behöver jag säga att jag var dålig? Men å andra sidan gjorde jag FAKTISKT mål :P Dock bara på övningarna :P Fintade faktiskt bort en duktig kille som skrek "piss på bollen" när jag gjorde mål, hihi jag kände mig duktig. Det är verkligen skönt att ha idrott med de flesta killarna, eftersom de tar saker mkt lättare och min tolk säger att de ofta skriker "bra!" o så, det känns peppande att vara med, att känna mig en del av gänget.

Nu förlorade jag mig själv, satt o snackade på msn medans jag skrev här, var lite dumt. Men iaf, ska avsluta med att det ska bli ROLIGT att träna Liostra imorgon!!! :D


God natt stalltjänst imorgon bitti!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0