:)

För det första vill jag säga: Jag skrev INTE "alla döva" tycker och säger så här o så i mitt förra inlägg.
Jag är ju döv och ändå har jag en annan åsikt.
Jag skiter fan ifall ni inte fattade att jag såklart inte menade alla döva. Jag förväntar (ja, jag vet att jag är korkad som gör det, men jag bryr mig inte) mig ödmjukhet av mina läsare som såklart förstår att jag INTE menar alla döva. Alltså ingen jävla generalisering här. Hade jag velat dra alla över en kam hade jag skrivit dit alla men det gjorde jag inte nu eller hur ;) Upp till er hur ni vill uppfatta min text, jag ger fan i om ni inte fattar att det inte är en generalisering, jag vet vad jag skrev och jag vet vad jag tänkte och det står jag för. Jag står för det jag skrivit och inte för hur ni uppfattat mitt inlägg. Ert ansvar hur ni ska uppfatta mitt inlägg och inte vad jag skriver, fråga om ni är osäkra. Ni som känner mig vet att jag inte normalt brukar generalisera folk. Tack.
Och så glömmer vi den biten, ingenting att diskutera om, nu fick jag iaf min åsikt/tanke sagt.


Idag provade isdrottningen (såklart me) på rinkbandy. Ska jag göra en fullständig resumé om mitt åkande så lyckades jag:
* Ramla först av alla!!!
* Ramla fler ggr
* Åka in i sargen, tappa klubban och ramla, i den ordningen *asg* bromsförmåga hos mig saknades
* Åka in i nån
* Göra självmål (det var när bollen var i luften o jag skulle ta den med handen men, ja det gick fel efter att den träffade min hand)
* Göra 2 mål (så jävla bra)
* Snurra ett par varv när jag desperat försökte bromsa med misslyckande och min idrottslärare försökte desperat hålla mig upprätt i det ögonblicket.

Bambi på hal is :) Fan vad jag skrattade hela lektionen, jag hade så roligt, såg ett par killar ramla och så ramlar jag själv (den bästa humorn!!!) ett par ggr stod jag dubbelvikt o fick andnöd. Jag hade väl roligt idag, blir mera Bambi på hal is på fredag :)

Annars har dagen varit som en vanlig måndag - rida på fm och skola på EM o sen dega på kvällen. Skönt.
Jag och Petra ska lära oss spindelmansdansen i veckan, vi bara MÅSTE det :P Inte alla fattar vad jag menar, men de som fattar.. Ja, det kan bli kul :)
Kanske hinner vi se nån film också. Man får ju se vad som finns att tillgå den kvällen vi ses.

Ska nog återvända till soffan o slöa vidare. Datorn är inte kul ikväll :P

Gokväll :)

Kommentarer
Postat av: Maarit

:0) Oj vilka Svarta och Tydliga ord..Alla kan uppfattas olika sätt på dina rader.. Jag som uppfattar annat sätt.. Vissa, alla , några eller ingenting.När man läser mellan raderna jag fick starkt intryck att det är pekat mot Alla..känns för mig så,Men som du säger du står för det du sa och din tanken är det..Nåja, orka inte dissa och göra mig förstått för ett små sak. hih.. Ha det bäst.. Jag gräver ner denna diskussion ang dövhet..
må gott å ha en fortsatt trevlig kväll!!

2008-03-10 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0