Jag är större än jag trodde.

Seriöst. Tillbringade halva dagen i sängen, sen gick jag upp o åt gooooooda äggmackor.
Satt vid datorn o segade men sen fick jag tummen ur och åkte ut till Liostra. Var där i ett bra tag.
Joggade i låg form på galoppbannan, hon kom loss ordentligt av sig själv kändes det som. Skönt.

Kom hem, skulle byta om. Fick panik, inga byxor passade!! DAGENS I-LANDSPROBLEM!!!!
Men hittade till slut ett par byxor som kom förbi min gigantiska rumpa.

Hade små tankar om att banta men även tankarna var bara ironiska, så det är inte bantning som väntar mig runt hörnet. Åkte med Petra till Västerås efter att jag hittar byxorna som ville bära min röv.

Väl där kollade vi på nya byxor, jag var tvungen, har bara två par byxor som sitter någorlunda bra.
Storlekarna var inte svenska om man kan säga så, jag brukar ha 36 i vanliga fall men nu visade siffror på ofantligt låga siffror, som 26-29.
Jag och Petra diskuterade vad vi skulle ha för storlek, vi tog några provbyxor. Till slut kom vi fram till att jag hade två storlekar större än jag trodde mig ha.. Snacka om att jag är större än jag trodde. Benen är inga problem, men däremot rumpan och höften *suck* En stl satt rätt tajt, jag vågade inte ta den ifall den skulle krympa lite för mkt, samt jag tyckte min rumpa såg platt och tråkig ut i den. Så storleken större satt mkt bättre, känns som jag får plats med rumpan och den blir inte sådär tråkigt platt :P Herregud, nu hoppas jag att jag har byxor så jag klarar mig :P

Sen var vi inne på Twilfit, prydliga Petra vågade inte säga till personalen där att jag ville prova ut bh. Haha så jag fick ta ett snack med hon i kassan själv.
Visste ni att ca 9 av 10 kvinnor har fel stl på sina bh? Jag hade sagt till Petra att jag vill ha lite större bröst, typ C-kupa, jag har B på alla mina bh. Alla sitter inte bra PÅ NÅT SÄTT.
Petra agerade skrivtolk :P Arbetaren i butiken sa att hon skulle ge mig bh som hon tror skulle sitta bra, i handen fick jag en C kupa! Jag bara såg så här: STORA ÖGON. Jag sa till Petra att de är för stora. Men nej, de satt PERFEKT. Bättre än mina mindre bh.
Nu kan jag inte tjata om att jag vill ha C kupa, för jag HAR det uppenbarligen. Sen ska vi också kunna snacka om D-kupa, provade en bh i D kupa, den satt bra den också!! Haha jag ska nog sluta säga att mina tuttar är små. Jag drar C och D beroende på vilken bh typ, fan va stor jag känner mig nu.. Haha

Oj vilket tuttsnack. Nu ska vi komma till att vi åt på donken, jag beställde 3 cheeseburgare, stor pommes och mellan cola. Vad fick jag? 4 cheeseburgare!! Petra fick den fjärde.. Haha miss där, trodde hon i kassan verkligen att jag skulle äta ALLA 4 cheeseburgare :-O :-O :-O Men fy fan vad vi satt och garvade på donken, eller ja det var mest jag som hade jätteroligt åt antalet cheeseburgare. Det klockrena är att Petra sa "Du måste lita på mig, jag kan ju beställa vad som helst åt dig" när hon skulle prata åt mig... Sen sa hon "Visst sa jag 3 cheeseburgare?" Haha.
Efter donken - ICA maxi.
Jag köpte chips, lösgodis, Ben&Jerry glass. Och lite hårborttagningsgrejer.

Jösses, jag o Petra kom hem till mig o proppade i oss massa. Vi jämförde våra magar, Petras var störst.. Haha. Hon sa nåt som gjorde mig jätteglad, hon sa att hon tycker det är skitbra med mig för hon känner sig då inte besvärad för att hon moffar i sig massa skit och att jag inte är nån typ som säger "kan vi ta något nyttigare än chips?".

Jag förstår inte vad jag håller på med, början av kvällen: Bantning och slutar med att vi proppar i oss massa gott. Jag tror inte att bantning är nåt för mig. Inte än :D

Ha det bra!
Sovdags för mig.
Natti.

PS. Satan i gatan vad illa och slarvigt jag skriver! Jag är verkligen trött... Haha, har fått ändra texten minst 3 ggr. Orkar inte ändra, hoppas att det blev läsbart och att det går att förstå nåt iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0