Vilken bra torsdag man haft!!!

Ja, började med att man slängde in de sista tvätten kl 7 imorse, väntade på att tvätten skulle bli klar så att man kunde torka dem, när de var i torken somnade jag om och sov till halv elva. Inte alls dåligt, inte alls :)
Lektionen man skulle haft under förmiddagen var av någon anledning inställd och därför hade jag tid att mögla lite i sängen, riktigt skönt!!!

Sen hade man lunchstalltjänst, rätt soft o sen laddade man upp lite inför träningen.
När jag väl tränade hade jag ställt in mig på att inte låta Liostra utnyttja mina svagheter och därför skulle jag vara lite djärv. Det funkade, hindrens höjd bemärkte mig inte, jag bara red och hoppade. Från att ha alltid stannat på NÅT hinder så var det noll stopp idag. Så jävla stolt över mig själv. Vi hoppade en serie som var lätt att rida åt ett håll men svår åt det andra hållet, jag som redan har dåligt öga för distans lyckades krångla till det lite men Liostra hoppade väldigt snällt trots att vi var för nära eller för långt ifrån hindret. Hon ställde upp för mig. Det gör mig euforisk :) Hon är verkligen ingen dum häst, hon ställer upp bara ryttaren också visar att hon ska hoppa. Tvekar jag utnyttjar hon det, hon är verkligen inte dum, inte alls. Jag är så glad också att min tränare sa några kloka ord förra veckan, som gjorde att jag hajade till och förstod hur jag skulle rida. Argh jag är bara så jävla glad, och så jävla nöjd idag :D

Kvällen blir dock mindre rolig :( Ska ta o plugga lite kostråd och terrorism, ska nämligen ha prov imorgon. *suck*
Har läst lite kostråd igår kväll och det var verkligen värt det, det jag lärt mig och minns bäst är att en idrottare behöver inte ha nåt problem med fettintag alls, men det är bra att välja det bättre fettet, alltså betyder det att jag kan äta CHIPS VARJE DAG!! Fettet bekommer mig inte, så jävla bäst. CHIPS OCH PIZZA i vardag - VÄLKOMMEN :P

Aja, nu är det ju kväll. Plugga plugga men imorgon är det ju äntligen FREDAG :D Och då har jag fått två prov avklarade också. Inte alls illa.
Fast man är riktigt nervös, men det ska gå jättebra hoppas jag :)
*hemlighetsfull* :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: jossan

härligt de låter!!!! jag blir så glad för din skull! :D och det är ju egentligen rätt så lätt, bara att rida ;) haha, jag ska försöka med det idag jag med :) puss!

2008-03-14 @ 11:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0